دانلود رایگان یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان به نام Avira Android Securit برای اندروید
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

در اینجا behtardownload یک آنتی ویروس بسیار عالی برای کنترل موبایلتان را به شما معرفی می نماید: 

 Avira Android Securit یکی از آنتی ویروس های بسیار عالی برای کنترل کامپیوتر میباشد که در برابر تروجان ها،ویروس ها،کرم ها و... از فایل ها و برنامه هایکامپیوتر شما محافظت میکند.

 

Avira Free Android Security

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 





 

آنتی ویروس توسط  behtardownload تست شد و به سادگی فعال و بسیار ساده تر و بی دردسر تر آپدیت می شود ( تاریخ آپدیت در اسکرین شات گویاست )

پیشنهاد بسیار ویژه behtardownload

شاید شما هم تا به حال برای گوشی آندرویدی خود در جستجوی یک انتی ویروس ساده و قوی و در حالت مهم تر یک آنتی ویروسی بوده اید که آپدیت آسان و بدون مشکلی داشته باشد و سایت های بسیاری را در اینترنت برای چیزی که مد نظرتان بود جستجو کرده اید ولی به نتیجه خاصی نرسیده و اکثر آنتی ویروس ها یا کارایی لازم را نداشتند و یا مشکل لایسنس داشتند و می بایست برای خرید لایسنس پول پرداخت کرده و هزینه کنید . اما behtardownload در این پست به معرفی آنتی ویروس Dr Web با لایسنس لایف و به عبارتی مادام العمر می پردازد .

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

به جدیدترین نسخه آپدیت شد و تغییرات جدید ذکر شد

اگر اطلاع داشته باشید آنتی ویروس های کامپیوتری هر سال توسط سایت AV که سایتی معتبر و جهانی  و به منظور تست و آزمایش آنتی ویروس ها و قدرت شناسایی آن هاست مورد تست قرار می گیرند .  اگر پیگیر نتایج به دست آمده از تست نهایی این سایت باشید حتما مطلع هستید که آنتی ویروس آواست جایگاه نخست و رتبه بهترین و سبک ترین آنتی ویروس دنیا را در سال 2012 به خود اختصاص داد.  پس می توان گفت آواست قابل اعتماد است و می تواند امنیت سیستم شما را تا حد خیلی بالایی تضمین کند .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی، نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از چند نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود. محصول فعلی این کمپانی یعنی Bitdefender Mobile Security دستگاه شما را از هرگونه تهدید الترونیکی محافظت نموده و در کاهش مصرف باتری گوشی هوشمند شما یا تبلت شما نقش به سزایی دارد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

شما هر روز با گوشی موبایل تان تماس می گیرید، پیامک می فرستید و در اینترنت فعالیت می کنید. گوشی شما به نوعی زندگی شماست. کسپرسکی موبایل سکیوریتی اطلاعات شخصی شما را به بهترین نحو محافظت می کند.

Kaspersky Mobile Security نرم افزار آنتی ویروس موبایل می باشد که برای اطمینان از محافظت دستگاه موبایل شما در برابر برنامه های مضر و مخرب، تماس ها و پیام های مشکوک طراحی شده است. قابلیت ضد سرقت نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می نماید تا گوشی خود را در صورت گم شدن یا دزدیده شدن بیابید، بصورت کنترل از راه دور آنرا بلاک نموده یا اطلاعات دستگاه را از بین ببرید. قابلیت رمزنگاری اطلاعات نرم افزار نیز حساس ترین فایلهای و پوشه های شما را برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ایمن می نماید، قابلیت ضد اسپم نرم افزار نیز تماس های تبلیغاتی و پیامک های مزاحم این نوع را بلاک می نماید، قابلیت کنترل والدین نیز از تماسها و ارسال پیام های ناخواسته برای فرزندان شما جلوگیری می نماید، ویژگی های انتی ویروس و دیوار آتش نیز بصور کامل از تلفن همراه هوشمند شما محافظت نموده و می توانید از قابلیت های نرم افزار که کنترل انعطاف پذیر تنظیمات عملکرد برنامه، مشاهده وضع فعلی سطح محافظتی و گزارش رویداد که در آن فعالیتهای برنامه ضبط می شوند را ارائه می نماید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





صفحه قبل 1 صفحه بعد

نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.