دانلود نرم افزار Loader Droid PRO download Manager برای بالا بردن سرعت اینترنت تلفن همراه برای اندرو
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

 

در اینجا behtardownload یک نرم افزار را برای بالا بردن بی نظیر سرعت تلفن همراه به شما معرفی میکند:
به دلیل باگ های موجود در مرورگرها، آن ها نمی توانند از حداکثر سرعت برای دانلود فایل ها استفاده کنند. ولی شما می توانید با نصب این نرم افزار Loader Droid PRO download Manager به صورت شگفت انگیزی سرعت دانلود تلفن همراه خود را بالا ببرید. در ضمن این برنامه توانایی جلوگیری از قطع شدن و ناقص دانلود شدن فایل ها را دارا است. از ویژگی های نرم افزار می توان به امکان دانلود فیلم ها و موسیقی ها موجود در فضای مجازی اشاره نمود

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

همان طور که اطلاع دارید در پست های قبلی وب سایت بالاخره یک نسخه رسمی از نرم افزار Nimbuzz یا نیم باز را با قابلیت چت رون معرفی کردیم . چون این مسنجر در نسخه آندروید دارای قابلیت چت روم نبود و این قابلیت در نسخه های جدید نرم افزار اضافه شد .  ورژن قبلی از این نرم افزار که در اینجا معرفی شد نسخه 2.2 از نرم افزار بود که این نسخه اولین نسخه از این نرم افزار با قابلیت چت روم بود و طبیعتا مشکلات و باگ هایی را شاهد خواهیم بود . در این پست قصد معرفی نسخه 2.6 از این نرم افزار را داریم که از تغییرات این ورژن می توان به رفع تمام مشکلات مربوط به قسمت چت روم نرم افزار اشاره کرد.

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

در صورتی که می خواهید یک وبگردی با سرعتی باور نکردنی و بسیار روان را تجربه نمایید پیشنهاد behtardownload فقط Puffin است ! Puffin Web Browser که در این پست از سایت به معرفی آخرین نسخه از آن می پردازیم  مرورگری سریع و روان است که با آن می توانید وب سایت های مورد نظرتان را در یک اینترفیس بسیار جذاب و شکیل مشاهده نمایید . جالب است بدانید برنامه نویسان نرم افزار نیز اولین و واضح ترین تفاوت این مرورگر با سایر مرورگرها را تفاوت در سرعت لود صفحات می دانند .

 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





صفحه قبل 1 صفحه بعد

نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.