welcome to behtardownload
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

 

در اینجا behtardownload یک بازی سبک اکشن را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا از آن لذت برید:بازی Hard Time v1.0.1 یکی از بازی های سبک اکشن و باحال اندروید است.بازی کنید و خودتان قضاوت کنید که خوب است یا بد،چون نظر هر کس فرق دارد. در پایین تصویری از محیط بازی را مشاهده میکنید:

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

در اینجا behtardownload یک بازی ترسناک،اکشن و مهیج را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا شما عزیزان از آن لذت ببرید:بازی Survival Zombie Misson v1.0یکی از بازی های بسیار مهیج و باحال است که در اختیار شما گذاشتیم تا خودتان آن را تجربه کنید و قضاوت کنید.در پایین تصاویری از محیط بازی را مشاهده مکنید:

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





در اینجا behtardownload یک بازی ترسناک،اکشن و مهیج را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا شما عزیزان از آن لذت ببرید:بازی Kill All Zombies!BT v 1.0.5 یکی از بازی های بسیار مهیج و باحال است که در اختیار شما گذاشتیم تا خودتان آن را تجربه کنید و قضاوت کنید.در پایین تصاویری از محیط بازی را مشاهده مکنید:

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 





 

در اینجا behtardownload یک بازی بسیار مهیج را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا شما عزیزان از آن لذت ببرید:بازیNeed for Speed:shift از بازی های بسیار زیبایی است که علاقه مندان به بازی های ماشین این بازی را تأیید کرده اند و این انتخاب این بازی را پر و بال میدهد که در هر نسخه ی جدیدتر بازی مهیج تر بشود و می شود.این نسخه  (Need for Speed:shift) دیگر نقطه ضعف های نسخه های قبلی را ندارد.در پایین تصویری از محیط بازی را مشاهده میکنید:

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.






در اینجا behtardownload یک بازی سبک اکشن را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا از آن لذت برید:بازی Protecting The king v1.0.3 یکی از بازی های سبک اکشن و باحال اندروید است.این بازی طوری است که شما میتوانید شخصیت خود را از بین دو نفر(Edward-Alicia) انتخاب کنید و به بازی بپردازید.در پایین تصاویری از محیط بازی را مشاهده میکنید:

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





در اینجا behtardownload یک بازی بسیار زیبا را برای شما فراهم آورده که شما از آن لذت ببرید: بازی Halloween slice v5.0 یکی از بازی های بسیار زیبا است که برای موبایل هایی با سیستم عامل اندروید ساخته و طراحی شده.در پایین تصاویری از محیط بازی را مشاهده میکنید:



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

در اینجا behtardownload یک نرم افزار را برای بالا بردن بی نظیر سرعت تلفن همراه به شما معرفی میکند:
به دلیل باگ های موجود در مرورگرها، آن ها نمی توانند از حداکثر سرعت برای دانلود فایل ها استفاده کنند. ولی شما می توانید با نصب این نرم افزار Loader Droid PRO download Manager به صورت شگفت انگیزی سرعت دانلود تلفن همراه خود را بالا ببرید. در ضمن این برنامه توانایی جلوگیری از قطع شدن و ناقص دانلود شدن فایل ها را دارا است. از ویژگی های نرم افزار می توان به امکان دانلود فیلم ها و موسیقی ها موجود در فضای مجازی اشاره نمود

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

 بلاک کردن تماس ها-برای اندروید

در اینجا behtardownload یک نرم افزار را برای بلاک کردن تماس ها  به شما معرفی میکند:آیا شما هم مزاحم های تلفنی دارید؟ یا میخواهید بر بخش تماس هایتان نظارت داشته باشید؟ پس با دانلود این برنامه از این وب سایت نیازتان را بر طرف سازید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

نرم افزار ویرایش عکس - سیمبین

در اینجا behtardownload یک نرم افزار قدرتمند را برای ویرایش تصاویر برای سیستم عامل سیمبین (گوشی های نوکیا) به شما معرفی میکند:
نرم افزار ویرایش و میکس روی عکس PhotoFunia Symbian^3 Anna Belle - یک سوپر برنامه برای گوشی های نوکیا که با استفاده از این برنامه کارامد به راحتی میتوانید بر روی تصاویر خود ویرایش انجام داده و بروی آنها هر اندازه که دوست دارید افکت بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

در اینجا behtardownload یک نرم افزار را برای تغییر زبان مرورگر Firefox را به شما معرفی میکد: با نصب این افزونه فایرفاکس کاربران میتوانند تمامی سایت ها را به زبان فارسی مشاهده نمایند.برای نصب این افزونه لطفا به آموزش نصب توجه کنند.
راهنمای نصب: 
بعد از کلیک بر روی دکمه Add to Firefox پنجره مجوز برای نصب نمایش داده می شود:

                                            yjc  

با کلیک بر روی دکمه Allow بعد از چند ثانیه پنجره نصب فعال می شود.

سپس وارد بخش پلاگین های نصب شده شوید و تنظیمات ترجمه را طبق سلیقه خود تنظیم می كنيد.

بعد از اتمام مراحل نصب ترجمه گر به راست کلیک اضافه می گردد که با انتخاب متن مورد نظر میتوانید متن خود را به هر زبانی ترجمه کنید.و این گونه مرورگرFirefox شما به زبان فارسی و یا هر زبانی که میخواهید تبدیل میشود.


 



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.